Σκέψη μου

Η υπομονή που έχω σ αυτή τη ζωή ή θα με ανταμείψει ή θα με καταστρέψει!!!

28 Ιουλ 2009

.....στο παρά 5.


Παντού διαβάζω και ακούω περί διακοπών. Παραλίες σφηνάκια ήλιο και φεγγαροθεραπεία μια χαρά. Αυτή η τεμπέλικη τρελή περίοδος όπου θέλουμε να τα κάνουμε όλα. Από ξεκούραση, ταξίδια, επίδειξη και ανταλλαγή προτάσεων και εμπειριών, σόπιγκ (μας πιάνει μια τρέλα).


Με έχει πιάσει μια τρέλα,από την ανάγκη να αλλάξω παραστάσεις, να μη χτυπάει το ρολόι (το γ...νο) το πρωί, και να μη κάνω το ρουτινιάρικο δρομολόγιο σπίτι-δουλειά. Εντάξει έχουμε το ψυχο-εργασιοβλάψιμο, αλλά μέχρι ενός σημείου!!


Αυτό δε που αρχίζει να μου χτυπάει και , σας τ ορκίζομαι , αρχίζω να χτυπάω κόκκινο (μη ξεχνιόμαστε κιόλας), είναι το τι θα φορέσω το πρωί! Μεγάλος πονοκέφαλος όταν πρέπει ν ακολουθήσεις το dress code που επιβάλλει η εταιρεία! Σοβαρό, όχι παρδαλά χρώματα, κοντό(α παπα), μπράτσα μέσα, εννοείται παπούτσια όχι στραβοπατημένα με φαγωμένα τακούνια και πάντα κλειστά χειμώνα καλοκαίρι,μαλλιά καλοχτενισμένα και και και...!!


Πρωί πρωί πριν ανοίξει το μάτι "τι θα φορέσω??" Το ένα μου ξινίζει το άλλο το βαριέμαι. Το ένα με στενεύει ( άνάθεμα), το άλλο είναι κοντό, το παρ άλλο στιλιστικό ατόπημα, το τρίτο το χω ξαναφορέσει πρόσφατα. Εκεί θυμάμαι πως πρέπει κάτι ν αγοράσω ακόμη. Πφφφφφ! Και όσο πλησιάζει η ώρα να το σκάσω τόσο δυσκολεύομαι και κουράζομαι απ αυτή τη διαδικασία. Θέλω να βγω απ αυτό το ψυχολογικό"λούκι", ΤΩΡΑ!


Να μη κάνω σα τρελή με το πιστολάκι πρωί πρωί, να έχω τα δακτυλάκια και τα μπρατσάκια έξω, να βάλω το ριχτό φορεματάκι σφιγγοφωλιά κι ας είναι κοντούλι λίγο να φανεί και το γονατάκι, να βγάλω αυτό το ξινό ψαρωτικό ύφος που έχω 8 -9 ώρες την ημέρα. Γιατί κακά τα ψέμματα. Δύσκολα αποβάλλεις αμέσως το επαγγελματικό στυλ και ύφος, θέλει αποτοξίνωση. Ακόμη και το ντύσιμο που επιβάλλει το εργασιακό περιβάλλον αισθητικά σου δίνει μια αυστηρότητα για να μη πω πως σε κάνει να βγάλεις.....μούσι, αν όχι και κάτι άλλο!!!!!!




Φέτος πιο πολύ από κάθε άλλη φορά έχει ανάγκη να μεταλλαχθεί ΕΝΤΕΛΏΣ!!

Στη φώτο είναι ο μικρός από την προηγούμενη εβδομάδα στη Ψάθα, με δυνατά κύματα. Ακόμη κ έτσι είναι τέλεια!






16 σχόλια:

Talisker είπε...

Συγνωμη αυτος ειναι ο "μικρος"??
αχ θα με πεθανεις εσυ!!!!

Στο παρα πεντε λοιπον πριν τις διακοπες ε???
ολα ετοιμα??

εγω τωρα γιατι αρχιζω διακοπες οταν γυριζω απο τις διακοπες θα μπορεσει να μου το εξηγησει κανεις?
χχχχ


να περασεις πολυ καλα Κατερινακι μου
και να αφησεις το ψαρωτικο υφος στο σπιτι

και το φορεμα σφηκοφωλια θα ελεγα αλλα ξερω οτι σε εχει καταστρεψει και σενα το μινιον
Δεσποιναριοοοο

-οποτε πασο!!!!

Τσακω τωρα και ενα λιτλ μπλακ ντρες λινο και πολυ πανω απο το γονατο
-γιατι σου παει!!!:)))

φιλιααααααααα

katrine είπε...

@Talisker:
O μικρός παιδί μου.Θηρίο άστα!!
Όταν βγαίνω πια δίπλα τους λένε ¨μαμά κόντινες??" "ποιός κόντινε βρε 1,70, ντροπή σας τη μάνα σας!!!" χα χα!!και μετά μου λέει το δεσποινάριον για τα δωδεκάποντα! Όχι οχι θα τα φοράω για να με συνοδεύουν σωστά!!

Δηλαδή εσύ βρε κορίτσι μου θέλεις προ-διακοπές για να χαλαρώσεις??Μη χειρότερα!!! Πόσο???Ενάμιση μήνα προ και εναμιση διακοπές??? Τώρα τρέλανέ μας εσύ. Αυτό να ακούσω να λιποθυμήσω!!
Σφιγγοφωλιά μινι με τις μπαλαρινούλες μου είναι super, αλλά το έχω ξαναγράψει το μινι λιτλ
μπλακ ντρες δεν το αλλάζω με τίποτε! Ναι μωρέ μου πάει και το ξέρω.

Μέχρι να φύγω έχω 10 μερούλες ακόμη.

Ταλ μου τσάκω και εσύ μια αγκαλιά και δυο φιλιά για την αποψινή παρεούλα.

anepidoti είπε...

να φύγεις!!! και ν' αφήσεις πίσω ό,τι σε βαραίνει...δεν έχει σημασία τί είναι αυτό, να μην σε βαραίνει! πέταμα τα άχρηστα και περιττά...και θ' αλλάξει αυτόματα και το χαμόγελο και η διάθεση...μη σου πω και το...ύψος...
καλές βουτιές κατερινάκι!!! και να χαίρεσαι τον...μικρό!
φιλί!

Φωτεινή S είπε...

Σε περιμένω να πίνουμε frape on the beach!
Φιλιά

La Gigi είπε...

καλά τι καταπίεση είναι αυτή στη δουλειά με το ντύσιμο.. από την άλλη βέβαια βλέπω ένα ασιατικό σούργελο που περνάει από μπροστά μου τώρα και σκέφτομαι τι καλά που θα ήταν να είχαμε κι εδώ τέτοιο αυστηρό ντρες κοουντ - φουξια σουπερ μινι συνολακι ξωπλατο και το πατουμενο ξωφτερνο και ξωνυχο και οταν περπαταει κανει χλαπ χλουπ κλαπ, χάλια.
καλημερα Κατερινάκι :)

katrine είπε...

@anepidoti:
Γιατί βρε δε μου το έλεγες τόσο καιρό πως αν αλλάξω διάθεση και χαμόγελο θα ...ψηλώσω!!!Θα είχα πετάξει τ άχρηστα εδώ και πολυ καιρό! χι χι!!
Σ ευχαριστώ γαι τις ευχές, χαίρομαι που περνάς και εσύ όμορφα καλή συνέχεια και απόλαυσε το κόκκινο του ουρανού όσο μπορείς περισσότερο,ναιιιιιιιιιι??

Φιλί φιλουδένιο

katrine είπε...

@Φωτεινη S:
Θα ήθελα πολύ να κατέβω Κρήτη, αλλά...!!
Πάντως το frapeδάκι το ευχαριστιέμαι μαζί σου έστω και νοερά. Frape με θέα θάλλασα στο fb, ήταν super,Φωτεινή μου.

Φιλάκια σε σένα φιλενάδα μου και σε όλα τα όμορφα κοπέλια!!

δεσποιναριον είπε...

Τι ειπε παλι αυτη η μοναστηριακη Ταλισκερ; Ολες σφηκοφωλια, μπρατσακια εξω, και φυγαμε.
Χμ, ξεχασα το καπελο!

katrine είπε...

@melissoula:
Κόβεις φλέβες κάθε πρωι να σκέφτεσαι τι θα φορέσεις, αλλά από την άλλη και αυτό το ροζ ξώπλατο και στο πατούμενο χλαπα χλουπα,δεν αντέχεται έχεις δίκιο. Κάπου στη μέση είναι το σωστό. Για την κάθε περίσταση το ανάλογο.Άλλο γραφείο άλλο club.Μάλλον το "ασια" μπερδεύτηκε.
Εδώ υπερβάλουμε λιγάκι να ξέρεις,και όταν είναι να πάω για φαγητό κατευθείαν απ τη δουλειά,σταυροκοπιέμαι λίγο.Ντάλα ήλιος με γόβα κλειστή ή τσαντούλα κρυφά για ν αλλάξω! Ουφ!!!
Καλό μασημέρι με φιλάκια

katrine είπε...

@ δεσποιναριον:
Ναι αλλά δεν πρόσεξες το μινι λιτλ μπλακ ντρες που τσάκωσα!!!
Με μοναστηριακή ευλάβια μου το δωσε χο χο!!..και μ αρέέέέσει!!

ναι ναι μπρατσάκια και μπουτάκια και γαμπάκια και λεπτά αστραγαλάκια,ΕΞΩ!!
Τι είπα?? αστραγαλάκια??
Xa xa εχω τρελαθεί σήμερα
φιλιά φιλεναδίτσα μου

Ra Ma είπε...

Και γιατί δεν ετοιμάζεις τα πράγματα που θα φορέσεις από το βράδυ? (αφού δεις πρώτα τον καιρό!)

Διευκρίνισε, ποια απ' όλες σας έχει ανάγκη από μετάλλαξη?

Καλησπέρες!!!

katrine είπε...

@ Radio Marconi:
Το ομολογώ,δε θα το παίξω τέλεια!!
Αγαπητέ μου φίλε τα ετοιμάζω,αλλά πάντα μα πάντα το πρωί αλλάζω γνώμη!!
Με διαφορετική διάθεση κοιμάται με διαφορετική ξυπνά.

Μετάλλαξη θέλει οπωσδήποτε η Katrine, και ναι ναι κ εγώ!!
Τη Dollitsa δε τη φοβάμαι καθόλου!!

καλή βραδιά R+Μ= Rm2

ps: τι καλά που είναι στη μπλογκόσφαιρα! (άσχετον!!)

Artanis είπε...

Σκέψου: παίρνεις την άδεια και την πρώτη μέρα που είσαι αδειούχος, περνάς από το γραφείο τάχα πώς ξέχασες κάτι: μαλλιά λυτά, γυαλιά αλά Jackie O, το μινι μαύρο, δωδεκάποντα κόκκινα σανδάλια και θα τους δεις όλους κάτω ανάσκελα...
Ω ναι, εκδίκηση...

katrine είπε...

@Artanis:
Aρτάάάάάάάάάάάάάνις τι ιδéες μου βάζεις??? Axaxaxaxa!!

Ξέρεις,πριν 5-6 χρόνια είχα πάει για μπάνιο, όπου έτυχε να είναι εκεί ένα υψηλά ιστάμενο πρόσωπο της εταιρείας που κοίταγε καλά καλά μέχρι που συνειδητοποίησε ποια είμαι και πέσαν τα μούτρα του. Περιττό να σου πω την κατακόκκινη καλημέρα του την επόμενη!!
Η εργασιακή εικόνα απέχει από την προσωπική και ή θα εντυπωσιάσει ή θ απογοητεύσει!
Πάντως όπως το γράφεις εκδίκηση ναι ναι!!
Κόκκινα σανδάλια??? Μ εστειλες my Prncs!!
Φιλιά καλημερούδια στη ΝΖ

Artanis είπε...

...και καλό μήνα...Σε φιλώ...

katrine είπε...

@Artanis:
Kαλό μήνα καλές εκδρομές και καλές υπαίθριες εξορμήσεις!!Φιλιά σε σένα και στις πριγκιποπούλες.