Σκέψη μου

Η υπομονή που έχω σ αυτή τη ζωή ή θα με ανταμείψει ή θα με καταστρέψει!!!

9 Δεκ 2009

Στολίσαμε, επιτέλους!!

Τη Κυριακή ξεκινήσαμε σιγά σιγά με τα παιδιά τον στολισμό του Χριστουγεννιάτικου δέντρου. Δεν είχα την πολυτέλεια να βαρεθώ, ούτε καν να φέρω αντίρρηση. Αν και μεγάλωσαν δεν έχουν πάψει να περιμένουν τη στιγμή που το σπίτι θα πάρει εορταστική χροιά και τα λαμπιόνια θα δηλώσουν πως πλησιάζει ο Άγιος Βασίλης. Βέβαια αυτό δεν αλλάζει ποτέ. Δίμετρα παιδιά περιμένουν τον καλό Άγιο που δεν θα τα ξεχάσει και όλως τυχαίως θα τους έχει φέρει αυτό που θέλουν. Και εγώ θέλω δώρο να μου φέρει. Δεν μ ακούει όμως πια.

Τ αγαπημένα ροδάκια, γουράκι μόνιμο.

Στο σπίτι αυτό είμαστε από το Μάρτη σχεδόν- ήθελα κάποια στιγμή να γράψω γι αυτό-αλλά.........απλά δεν πρόλαβα. Λοιπόν, στολισμένο, είναι όμορφο. Κουκλίστικο. Στις βεράντες γύρω γύρω φωτεινές γιρλάντες, κι ένα Αι Βασίλη να σκαρφαλώνει ho ho, τρέλα!!
Μαζί με τ αγόρια κι εγώ παιδί. Το φχαριστιέμαι. Τα δώρα έμειναν να συμπληρώσουν το σκηνικό και μερικά κεριά που λατρεύω . Θα γίνει άμεσα κι αυτό. Α ναι και γλυκά, δίπλες και μικρά στρογγυλά μελομακάρονα από την Αλέα.

Ο χρόνος πάντα αυτή την περίοδο δεν είναι αρκετός. Οι υποχρεώσεις στο γραφείο απίστευτες και το σπίτι αν είχε στόμα θα φώναζε "θέλω θέλω". Σημασία έχει πως δεν είμαι πολύ καλά αυτή τη περίοδο και αυτό δυσκολεύει τη διεκπεραίωση όλων αυτών των υποχρεώσεων. Σε αυτή τη φάση σκέφτομαι τι όμορφο είναι ΑΥΤΟ το σπιτικό, οι φίλοι εδώ και τη δύναμη που έχουν . Ας τα αφήσω αυτά και να πιάσω τα προσεχώς που και με βοηθούν και
απορροφούν τη γ.......η τη σκέψη (σσσσσστ παλιοκόριτσο πιπέρι)!!
Το Ελληνικό μποζολέ απ το Χατζημιχάλη,για ατμόσφαιρα και ευχή για όμορφες γιορτές με αγάπη.


Αύριο θα πάω μαζί με τη καλή μου φίλη, στο Public όπου ο ψυχοθεραπευτής-συγγραφέας Χόρχε Μπουκάι με την ευκαιρία του νέου βιβλίου "Να βλέπεις στον έρωτα", έχει μια συζήτηση για τις σχέσεις.

Τη Παρασκευή έρχεται ένα πάρτι έκπληξη της φίλης μου για τον αγαπημένο της σύντροφο -σύζυγο για τα γενέθλιά του όπου τα δοκουμένδα θα φθάσουν ως εδώ.

ΣΚ με ψώνια και δώρα διότι πρέπει να ετοιμαστώ , να τα έχω όλα στην εντέλεια, ώστε να μείνει στο τέλος χρόνος να προ ετοιμάσω το προ Χριστουγέννων πάρτι-τραπέζι στο σπίτι εδώ που θα μαζευτούμε!

Αφήνω το καλύτερο για το τέλος των εορτών ένα ταξιδάκι.


Για μένα......................:)).....................φιλί σε όλη την παρέα:))

42 σχόλια:

δεσποιναριον είπε...

Και του χρονου μωρο μου! Πες της σουρπουϊτσας να βαλει κανενα χριστουγεννιατικο τραγουδι, που μας βαζει ραπ χρονιαρες μερες :P
Φιλακια.

anepidoti είπε...

να περάσεις όμορφα κατερίνα και κυρίως χαρούμενα! κάπως έτσι είμαστε όλοι, με το ένα πόδι στις γιορτές και με το άλλο και γω δεν ξέρω που!
ho ho ho
-ας βγάλουμε και χριστουγεννιάτικο επιφώνημα, μέρες πούναι!-
φιλί!!!

katrine είπε...

@δεσποινάριον:

Ναι Δεσποινάκι μου, σ ευχαριστώ να είναι όλα όμορφα. Αυτό που θέλουμε.

Θα της το διαβιβάσω, έννοια σου, σουρπουίτσα ε??χο χο:))

Φιλάκι

katrine είπε...

@ anepidoti:
Μοιρασμένες. Κομματάκια για όλους και για όλα. Δεν παραπονιέμαι απλά όταν δεν είμαι καλά όλα είναι πιο βαριά πιο δύσκολα. Ευχαριστώ anepidotoύλα και εσύ να περάσεις όμορφα. Ας ρίξουμε και κάτι πίσω.

Ho ho, να μας παρασύρει.............

φιλί φιλάκι

Σταλαγματιά είπε...

Κι εγώ έτσι είμαι αυτήν την περίοδο, λίγο ανάκατα λίγο καλά λίγο έτσι και λίγο αλλιως :))

Οι γιορτές όμως γεμίζουν φώτα και χρώματα παντου οπότε ας μην τα πολύ σκαλίζουμε και ας το απολαύσουμε όλο αυτό το σκηνικό :)))

Φιλιά πολλά και καλές γιορτές

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Κατερινακι μου και του χρονου.Καλες γιορτες και να χαιρεσαι τα αγορια σου και οσους αγαπας.Το πιο ωραιο νομιζω πως θα ειναι το ταξιδακι στο τελος.Το φανταζομαι ετσι,γιατι κι εμενα με περιμενει στο τελος ενα ταξιδακι μετα απο πολλη δουλεια.Φιλι φιλι

katrine είπε...

@ Σταλαγματιά:

Είναι δύσκολη περίοδος Αναστασία μου, αλλά ορισμένες φορές πρέπει να περνάς από τη σκοτεινιά για να προχωρήσεις στο φως.
Με το καλό να έρθουν οι γλυκές και αγαπησιάρικες ημέρες των εορτών για όλους,

Φιλιά ροδένια,καλημέρα

Talisker είπε...

γεια σας!!

χχχχχχχχχχχχχχχ


εχω κανει καφε
εχει απιστευτη συννεφια
και ηρθα να τον πιω μαζι σας με τα παραθυρα γεματα συννεφα:::))

ως σουρπουλιτσα
εχω να δηκωσω τα εξης:)
δεσμευομαι μεσα στην ημερα να αλλαξω τραγουδι διοτι η Μαρκησια Ντεπ μας την ειπε και δικαιως..::))
(φιλια χχχχχχχ)

κατα τα αλλα
σπιτι μωρο μου ειναιοπου νιωθεις
ε σ υ !

το δεντρο σου ειναι πανεμορφο και σου ευχομαι τις ωρες που θα εισαι μονη και θα το χαζευεις
ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
-γιατι θα σε περαει η ευχη του Θεου


ολα καλα Κατριν
και ολα περνανε αν τα αντιμετωπιζεις με την πρεπουσα δοση υπευθυνοτητας και αναισθησιας
ξερεις εσυ!!


και τωρα ως σουρμπουιτσα παω να βρω κανενα καλο τραγουδι και να φωτογραφισω και εγω το δεντρο μου

-σιγα μη δεν το ανεβασω...

φιλια πολλα πολλα
και στα παλικαρακια εκει γυρω!:)

katrine είπε...

@ ΓΙΑΝΝΑ :

Για σένα και για όλη την οικογένεια πολλές ευχές Γιάννα μου να περάσετε όμορφα.
Και εσύ ταξιδάκι ?? Μετρώ τις ημέρες να περάσουν , θέλω να πεταααααααααάξω:)))

Φιλάκια γιορτινά, έτσι να το καλοπιάσουμε, ναι?

katrine είπε...

@ Talisker:

Τώρα που σε πέτυχα ,επιτέλους, δεν σ αφήνω χο χο!!

...και εγώ στο γραφείο πριν αρχίσουν οι συνεντέυξεις απόδοσης προσωπικού, με καφεδάκι και πέρασμα απ εδώ για καλημέρες.
Και εδώ Ταλ μου μια μαυρίλα σκοτεινιά πρωινή τόση, που έχεις την εντύπωση πως θα βραδιάσει σε λίγο,πως δεν είναι η μέρα μπροστά.

Δεν έχω μείνει καθόλου μόνη στο σπίτι πήγαινε έλα τ αγόρια οι φίλοι τους βαβούρα υπάρχει. Θέλω πολύ να καθήσω ήρεμα ν ακούσω την ευχή του Θεού. Να πάνε όλα καλά...και μου αρέσει πολύ αυτό το "υπευθυνότητα και δόση αναισθησίας" μα πολύ σου λέω!!!
...και να σου πω τακτοποίησε το θέμα της μουσικής μην έχουμε πάλι γκρίνιες απ την αγαπημένη, εντάξει σουρπουίτσα μου?? Άκου σουρπουίτσα:)) Μ αρέσει!

Σε φιλώωωωωωωωωωωωωωωωωωώ τόόόόοσο πολύxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

orfia είπε...

Καλημερες....φιλεναδιτσα μου...
Και του χρονου....να ειστε ολοι καλα και να ξαναστολισετε...!!
Μακρια οι ..σκεψεις...οι .δυσκολες....και αντε να μπουμε στην χριστουγεννιατικη διαθεση με κεφι για ξεσαλωμα....και πρωτο - πρωτο αυριο....ξερεις εσυ εκει θελω χορο και παλι χορο..ε???
Φιλακιααααααααα πολλα πολλα...!!

Talisker είπε...

Που ακουστηκε μια βασιλισσα να εκτελει εντολες !!

πφφφφφφφφ

τεσπα ας εχει χαρη!!::))το εκ βαθεων σεβας εις την Εριτιμον Βασιλικοτερη ολων (μη θυμηθω και το ανακτορο στην Αθηνα:)


και φυσικα στο οτι Κατερινακι θελω να γελας ..:)

εντολη εξετελεσθη Κυριες μου !!
παω κι εγω να τελεσω το ατελεσφορο σιδερο διοτι εχω δωσει χριστουγεννιατικη αδεια στα δουλικα
και πρεπει να βαλω τη μπερτα φασινας !:)

Θα σας δω αργοτερα αναλυτικως:::)))

χχχχχχχχχχχχχχχχχ

Talisker είπε...

τι ειναι το χριστουγεννιατικο τραγουδι??
τωρα ειδα την υποσημειωση μολις ειχα ξυπνησει πριν λολ!!

οκ το απογευμα θα βαλουμε
το
-θα βαλω τουλι για το Χριστουλη

ντατσειιιιιιιι????

χχχχχχ

(καλα ειπαα!)

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

katrine είπε...

@ orfia:

Λενάκι ναι , να έρθει η Χριστουγεννιάτικη διάθεση επειγώντος διότι δεν μας βλέπω καθόλου καλά!
Όσο για αύριο θα ξασαλώσω θα βγάλω το άχτι μου στο χορό. Ε μα!!1

Φιλάκια σου καλημερινά

katrine είπε...

@ Talisker.
Νταατσει ντάτσει μωλέ

θα χτυπάω τα χεράκια χαρωπά:))και θέλω πολύ να γελώ Ταλι μου. Μ ένα κουμπί να κυλίσει ο χρόνος που σίγουρα είναι σύμμαχος.

Εσύύύύύ κάνεις δουλειές??Με τσεμπέρι ορέ?? Α πα πα!!!

Τώρα δεν ακούω από εδώ, το βραδάκι θα το ευχαριστηθώ και θα σου πω . Θα στα πω όλα!!

Φιλί και τσακω κι μι·α αγκαλιά

Vassilis είπε...

Kαλές Γιορτές λοιπόν. Εύχομαι εκτός από το δέντρο που στολίζει το σπίτι σας,η χαρά και η αγάπη να στολίσουν την ατμόσφαιρα για τις γιορτές και όχι μόνο :)

koulpa είπε...

καλές γιορτές :):)και του χρόνου :):)
έχω μια δεκαετία να στολήσω.. είμαι συνέχεια σε μετακομισεις και δεν αφήνομαι να αισθανθώ κάπου σα στο σπίτι μου.. πόσο μάλον σπίτι μου.. :):)
καλημερούδιααα :):)

katrine είπε...

@ Vassilis:
Χίλια ευχαριστώ Βασίλη μου και για σένα την Άσπα και τα πανέμορφα κορίτσια κάθε ετυχία χαρά και αγάπη.
Θα πούμε και τα κάλαντα ναι??
Καλημερούδια

katrine είπε...

@ koulpa:
Αααααα θα σε μαλώσω. Άκου ένα κεράκι, μια κόκκινη μπαλίτσα και ένα Αγιοβασιλάκι αρκούν. Τα βάζεις τώρα....λέμε!!!

Να έρθουν οι γιορτές με το καλό και να μας βρουν τουλάχιστον στολισμένους ,ναι??

Καλημερουδίνια καλέ μου φίλε

fevis είπε...

Πολύ όμορφο το δέντρο.. Και του χρόνου να είστε καλά να ξαναστολίσετε λοιπόν...:-))Φιλιά...

koulpa είπε...

xaxaxa μη με μαλώνεις.. είμαι σε μετακόμηση.. μμμμμ μάλον με μελομακάρονα θα στολήσω.. θα πρέπει βέβαια να τα ανανεώνω κάθε μέρα και δε ξέρω αν συμφέρει.. :):)
καλησπερούδιααα :):)

katrine είπε...

@ Fevis:

Τώρα αν πω πως συγκινήθηκα, θα με πιστέψεις?? Που ήρθες εδώ.
Kαλωσόρισες Ευη και εύχομαι τις πιο όμορφες στιγμές να έχεις αυτές τις γιορτές, με θαλπωρή αγάπη και γλυκά χαμόγελα.

Φιλιά:))))))

katrine είπε...

@ koulpa:

Kαλά κατάλαβα Koulpa μου??
Θα τα ανανεώνεις μόλις τα τρως?? Λιχούδικα όμορφα πράγματα διαβάζω.

Δεν θα σε ξαναμαλώσω αλλά ένα λαμπιόνι χτύπα το!!::))

Kαλησπερούδια

panathinaeos είπε...

λιτα και ομορφα!
ζεστα και ανθρωπινα!
ευγε λοιπον κατερινα
και ολα θα πανε καλα!

Ανώνυμος είπε...

θα μαλώσω τον Αγιο Βασίλη....πρώτον γιατί θέλει δίαιτα και δεύτερον γιατί δεν ακούει την ευχή σου!
Και του χρόνου μανάρι μου!

katrine είπε...

@ panathinaeos:

...συμπληρώνω και πολύ εγκάρδια από εσάς δάσκαλε. Ελπίζω και θέλω να πάνε όλα καλά.
Σας φιλώ καλημέρα

katrine είπε...

³glaykidarling:
Μάλωσέ τον μαλωσέ τον glayki μου, τον χοντρούλη, που δεν μ ακούει.
Τι γράμμα του γραψα, τι παρακάλεσα , και ήμουν και καλό κορίτσι αυτός τιιιιίποτε:(((

..και του χρόνου, μοντελάκι και γλυκό παιδί!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ρούλα είπε...

Κατερίνα μου και του χρόνου!
αυτό που μου άρεσε περισσότερο,είναι που τα αγόρια συμμετείχαν στο στόλισμα και στην γιορταστική ατμόσφαιρα!
πάρε βαθιές αναπνοές και απόλαυσε όσο μπορείς τις στιγμές αυτές που πολλές φορές τις θεωρούμε δεδομένες αλλά για πολλούς ανθρώπους είναι άπιαστο όνειρο,αυτό που ζητάνε από τον Άγιο Βασίλη!
φιλάκια :)

φάβα είπε...

σελω να στολισωωωω κ εγωωωω :))
καπακι απο φεβις ηρθα εδω και εχω ξεσηκωθει τωρα!!

irlandos είπε...

Εμείς δεν το στολίσαμε ακόμα. Φέτος, αντί για μπάλες, θα το στολίσουμε με άδειες συσκευασίες Augmentin Ceclor Aerolin και Flixotide LOL

Καλές γιορτές, αν δεν τα ξαναπουμε μέχρι τότε,

Φιλικά,
Ιρλανδός

katrine είπε...

@ Ρούλα:

Aαα Ρούλα μου ακόμη έχουν την ανάγκη να το βλέπουν και τη χαρά να το στολίζουν.Μη σου πω πως,χώρισαν τις μπάλες για να μη τσακωθούν. Για φαντάσου:))

Ήδη παίρνω ανάσες , δε θέλω τα κάτω, θέλω να τα διώωωωωωωξω!!

Φιλάκι και καλό Σαββατόβραδο

katrine είπε...

@ φάβα:

....σέλει μωλέ??

Λοιπόν φαβούλα ήσουν πανέμορφη νυφούλα, κορμοστασιά, μια κούκλα μια θεά:))))))

Χαίρεσαι τόσο όμορφες στιγμές, που όλα μα όλα είναι στολισμένα γύρω σου να ξέρεις!!

Φιλουδάκι

katrine είπε...

@ irlandos:

Mα τι λές, ξέχασες μπαλίτσες panadol, ponstan!! Όλα τα αφήνουμε πίσω να είναι τελείως περαστικά.

Καλέ μου Ιρλανδέ οι γιορτές θα σας βρουν όλους στην οικογένεια χαρωπούς, είμαι σίγουρη.

Είπαμε ότι χρειαστείται η κ. Ντίνα είναι εδώ:-))

Valisia είπε...

Βγάλτε τα ρόδια κι ο Άγιος θα σας φέρει αυτό που θέλετε.Δεν θέλω προκαταλήψεις.

Και του χρόνου!

katrine είπε...

@ Valisia:

Καλώς το

αυτά τα ροδάκια είναι στο ραφάκι της βιβλιοθήκης απ την αρχή που ήρθα σ αυτό το σπίτι, δώρο μιας συναδέλφου. Λες .....γι αυτό???
val θα τα κρεμάσω στο μπαλκόνι, ΤΩΡΑ!!

Και του χρόνου ομορφιά:)))

island είπε...

Πολύ όμορφα :)

Καλησπέρες

Artanis είπε...

Και του χρόνου καλή μου...
Καλημέρα και καλή βδομάδα, φιλιά πολλά...

Phivos Nicolaides είπε...

Εντός του πενύματος της ωραίας και όμορφης εποχής των Χριστουγέννων!

katrine είπε...

@ islandos:

...όμορφα και απλά, αλλά με αγάπη, που παρά την στενάχωρη σκέψη, αισιοδοξούμε!
Με το καλό οι γιορτινές ημέρες,

καλό μεσημεράκι

katrine είπε...

@ ISLAND:

Μα τι έγραψα παραπάνω??? "islandos"???

Από εκεί να καταλάβετε το μέγεθος της κατάστασης!! help!!!
Για συγχώρεση σας στέλνω φιλι:))

katrine είπε...

@Artanis:

Γλυκιά μου prncs (αυτό το τίτλο δεν θα το χάσεις με τίποτε)

να είσαι καλά εκεί στην άνοιξη της ΝΖ.

Σε φιλώ γλυκά με ροζ χρώματα

katrine είπε...

@ Phivos Nicolaides:

Καλέ μου φίλε ταξιδιάρη Phivo, σ ευχαριστώ για τη γραφή σου.

Το πνεύμα μας αγγίζει. Ας μη φανώ γραφική, αλλά κάτι αγγίζει. Αλήθεια:))